My Services Apple

My Services Apple

Adres: Adama Asnyka 41A, 59-220, Legnica
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/iPad11_2.webp?Expires=1752796061&Signature=i4bbZrYwy3EAiFg2BH26Jevz2jX1jeCCfSkVLZ-2-KTANSuIAmb2~sh2L6~05GifUHpVHjQowqnJ2v7o9s5bbu1nKOVnRCKJrAR63j482izuXIs4jwqu5GUugbEGtmQJTSLqfnxO3RmleflDJtUwldzR01rt0WUFSnibwjDFFhBkQO8pcAGq7rmXXWTj~~DScU3QvTjKURnttEWWk8DkJzunhoHWceMMNtzyUSARw8YcZXY0HMeRoGiHwUTa6ZYtNKBRZU8Vkl~5~c8dVNlXNH0dWH5jKdVubjnGIlm~IKCq0i2~-HSnOq9HD-ZH7OWdaPbJz02EI1JCu8nzgNvI5g__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

iPad Pro 11-calowy (2. generacji)

Producent: Apple

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.
My Services Apple
pin
Adama Asnyka 41A
59-220, Legnica