My Services Apple

My Services Apple

Adres: Adama Asnyka 41A, 59-220, Legnica
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/iPad12_2.webp?Expires=1752796052&Signature=EwgMODWC7Ored1KsBX1emDFLIpIimoDf1~h1gxifldYNjd4adPtSV~uFILOfoAEXyDxFnaUZW0q6JwYtIoOhQ~56a8bscqNGNIydCQ~kFKm-QLVzOMWvkE-2QF4xQgEOsK3FM70WNAp9Hz2cIKtWexix7RnTzC9jnvQOvtpLBbjuCc0Ygeb93bLFiMKmx2IAanIn~z~OyKEK435zqU6ARBXjXDmPj~YptHK-x5rNaeV90dTzRC1YVVff~OdaGFxwiNz1w1mkT5zCRbTEuBtsX48gGnjbkX4nkwQhMN44YISviXiHODaeVuW72j~kCw1iLm4CcyFGs7z8juWLspS3Ow__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

iPad Pro 12.9-calowy (2. generacji)

Producent: Apple

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.
My Services Apple
pin
Adama Asnyka 41A
59-220, Legnica